COPYWRITING- &
CONTENTMARKETING­BUREAU

Met een pak ervaring. We creëerden content voor zowat elk medium, voor zowat elke sector. Doorheen de jaren groeiden we uit van een copywritingbureau naar een contentmarketingbureau. Daarvan profiteerden de bedrijven en organisaties waarmee we samenwerkten. Hebt u ook nood aan een professionele aanpak?

Vraag een offerte

SINDS 2011

Er ging een carrière in de profit, social profit en non-profit aan vooraf. Onze schrijfvingers waren dus meer dan opgewarmd om ze in te zetten als freelance copywriter voor eigen klanten. Mét een voorkeur voor bedrijven en organisaties die aandacht hebben voor duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. De markt is ondertussen flink geëvolueerd. Net als onze diensten. We ontwikkelden ons tot een bewezen contentmarketingbureau.

PROFITEER VAN ONZE ERVARING

MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD ONDERNEMEN

Sinds de opstart helpen we bedrijven en organisaties die MVO belangrijk vinden. We passen het ook zelf toe. Jaarlijks ondersteunen we één of meerdere goede doelen. We gebruiken zoveel mogelijk gerecycleerde (kantoor)materialen. De drankjes die ons fris houden zijn bij voorkeur biologisch. En we verplaatsen ons milieuvriendelijk. Met het openbaar vervoer, een Blue-bike, een elektrische bakfiets of een elektrische auto. Ons thuiskantoor is voorzien van zonne-energie. In de toekomst willen we duurzame stappen blijven zetten.

Werk samen met een duurzame partner

GECERTIFICEERD

Elke markt evolueert. Wij dus ook. We hebben voortdurend honger naar meer kennis. De nieuwste trends en ontwikkelingen in onze sector volgen we op de voet. Zo krijgt data bij contentcreatie een steeds grotere rol. Wij volgden daarom opleidingen bij Google, waaronder Digitaal Atelier en Google Analytics (voor gevorderden). Daarnaast vinden we ook onze weg in Google Tag Manager en tools voor heatmaps en funnels. Hierdoor kunnen we de impact van onze webteksten beter schrijven, opvolgen en optimaliseren.

Geniet mee van onze kennis

TEAM

Wij vormen de goed gesmeerde tandem van Sensato Contentcreatie. Beiden hebben we een journalistieke achtergrond. Pieter Rombouts werkte onder meer voor Gazet Van Antwerpen, Het Nieuwsblad en StampMedia. Tom Torremans voor Het Laatste Nieuws. We gingen daarna de meer creatieve kant op. Nu leven we ons op beide fronten uit. We vormen elkaars klankbord en durven elkaars werk te verbeteren. Daarnaast hebben we het geregeld over de nieuwtjes uit de voetbalwereld en demarrages in de laatste wielerwedstrijden. Wilt u meepraten?

Contacteer ons
Tom Torremans en Pieter Rombouts